Höstterminen avklarad

OCH vad glad jag är att jag kan lämna den kursen bakom mig nu. Jag har sanslöst mycket att göra med skolan för tillfället. Jag får absolut skylla mig själv när jag inte började i tid. Fattar inte när jag ska lära mig att skärpa till mig och se till att ha disciplin från början. Den här kursen ska tydligen va en av de kurser man behöver plugga hårdast i. Och jag börjar inse vad de gamla studenterna menar med det nu. Idag har jag hållt på i princip hela dagen, med paus för lunch, biltur till och från Sara (där jag pluggade) och matlagning och middag ikväll. Det var en svår uppgift den här gången. Vi har seminarium imorron, så därför har jag haft så mycket idag. Men sen är det tenta nästa torsdag också. Jag längtar inte... Men jag hoppas seminariet imorron kommer hjälpa mig att komma igång.

Nu ska jag bara duscha, ta en vilopaus i soffan till Efterlyst och sen ska jag läsa igenom allt jag skrivit inför morrondagen, så jag har det i huvet och inte bara på papper. Dessutom blir det en spa-behandling för datorn i form av defragmentering och virussökning.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback