Jag är tillbaka i verkligheten

ÄNTLIGEN!!! ÄNTLIGEN!!! ÄNTLIGEN!!! ÄNTLIGEN!!! ÄNTLIGEN!!!


Tentan är avklarad och allt slit lönade sig, tror jag. Det känns som att jag borde ha skrapat ihop de där hälften av poängen som behövs för godkänt. Är det inte så, ja då får jag väl skriva om den då. Men jag släpper in livet igen nu. Och SOM jag ska njuta av den här helgen! För helgen börjar idag för mig.

Om en timme ska jag gå till stan och träffa ett gäng utbytesstudenter och fika lite på Coffeehouse by George. Hade tänkt träna innan, men sen kände jag att det kan jag faktiskt göra imorrn, innan vi ska åka. Alex slutar 15, så vi kommer iväg lite tidigare än vanligt. Det skulle ju bli lite snö imorrn också, men jag tror inte det blir så jättemycket, vi kommer nog ha tur. Snöar det på lördag gör det mig inget alls, sålänge vi inte ska köra bil i det.

Min kära Alex har skrivit en grej om tobak som gjorde att jag började fundera på motsättningarna skadeverkan - själanäring... Och när JAG påverkas så, då är det värt att läsa. Se här: http://rysktte.blogspot.com/2010/02/bring-me-my-pipe-im-gonna-smoke-it.html

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback