Näst intill oanträffbar i maj

Ja... vill man ha tag på mig gäller det nog att skicka ett sms först... Jag kommer jobba mer än en månads heltid på 2½ vecka nämligen. Många dygn under helgerna och sen eftermiddagar och nätter. Har pusslat som fan för att få ihop det med skolan också. Det kommer bli att åka från det ena till det andra i ilfart flera gånger under veckorna. Men det är det definitivt värt. Sommaren kommer vara räddad, rent ekonomiskt iaf. Har i princip bestämt att det blir en tur till Umeå och en av de bästa tjejerna som finns. =D

Imorron ska jag skriva på hemtentan som ska lämnas in på måndag. Jag har en del att göra med den... Och jag jobbar dygn tors-fre och lör-sön, så jag har inte allt för mycket tid över att plugga. Gäller att ta vara på timmarna som finns över. Fast jag ska också träna... Hahaha... Busy busy girl... Imorron blir det ett gympass, på söndag ett spinningpass.
Och ja just det, på tal om träning (och därmed Friskis & Svettis, eftersom det är där jag tränar) så är det till 99% säkert att jag kommer att börja arbeta ideellt där i höst. Ska bli så himla kul!! Jag ska testa på det på riktigt första gången sista maj. Jag är så himla glad att jag vet inte vart jag tar vägen snart. =) Och detta innebär då att jag behöver testa på alla möjliga sorters träning där. Så när jag har mer tid över ska jag testa ki box, core, yoga, skivstång, danspass, step, aerobics... Ja... i princip allt. Jag har ju testat det mesta redan, men på andra ställen. Men nu är det bara att köra på hårt och se till att hålla sig frisk. =) Kul kul KUL ska det bli!!
*HAPPYFACE*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback