Det tar sig

Flytten är klar med allt vad det innebär. Inga anmärkningar på flyttstädningen, som vi tackar Alex far med fru för... Och nu är det bara kaos på ett ställe. =) Men i helgen ska jag plugga medan Alex plockar ihop bokhyllan och ställer upp böcker i den igen. Jag längtar verkligen till nånstans mitten av november eller så, när vi förhoppningsvis är helt klara med tapetsering, möblering, bortskyffling av massa skit från källaren som inte behövs längre och kartonger urplockade helt och hållet.

***
Jag ska skriva tenta på torsdag. I Arbetsrätt. 15 poäng... Jag vet inte riktigt hur jag känner inför det just nu. Jag hade total panik här om dagen, men just nu känns det rätt okej. Fast jag måste ändå rycka upp mig. Idag har det gått riktigt trögt. Men som sagt, imorrn blir det andra bullar. Då ska jag tvinga mig att sätta mig och plugga ordentligt. Det går nog att få ordning på denna kurs också... =D
***
Nu ska jag sticka iväg och hämta Alex så ska vi kolla Myrorna efter saker till Halloween-festen hos Nett och Calle nästa lördag. Själv har jag fixat outfiten... Billigt och bra blev det. Det är så skoj att klä ut sig!! När vi varit där ska vi handla och sen laga entrecote med hasselbackspotatis. Och resten av helgen blir också en köttig historia. Imorrn ska vi laga höstgryta av nåt slag och på söndag gör vi Gulaschsoppa. Ska bli redigt gött!!
***
Ja just det... Så är jag ju nästan frisk igen... Peppar peppar......
***
Ha en trevlig helg alla!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback