Slappardag

Vilken underbart härlig ledig dag jag haft. Jag vet knappt vad jag har gjort för att tiden har bara flutit på. Är det inte fantastiskt så säg?

***
Sjukt resesugen är jag. Spanat på flera olika resesajter och det hjälper ju inte direkt, egentligen. För även om det är billigt så är det för dyrt - med ALLT. Spelar ingen roll om man väljer lågbudget och nånting nära så är det för dyrt. Lite trist att va student på det sättet... Men men, det lär väl tas igen sen hoppas jag. =)
***
Har städat idag. Med dammning som element också, vilket inte sker så ofta, så det var välbehövligt. Och plockat undan i arbetsrummet. Jag hörde precis Alex´s reaktion på det... OOOOOOOOOOOOOOhhhhhhhh..... *nöjd*
***
Tacofisken står i ugnen och den lär väl ätas till Vampire Diaries eftersom den blir klar ungefär när det börjar. Men det är okej. Och inatt spelar vi in V också. =)
***
Imorgon blir det Friskis 9-13 och sen kommer mams, papps och antagligen lillebror. Kul!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback