Bara att spola förbi...

Det blev lite otippat ett väldigt hektiskt dygn. Eller vad man nu ska säga.

***
Hoppade in extra inatt, så började jobba 22.15 igår, slutade 8 imorse. Visserligen sovande jour, men när man inte är van att sova på ett ställe... ja, ni vet. Jag sov väl en sådär 3-4 timmar kanske. Sen handlade jag på vägen hem, åt frukost och duschade hemma innan det var dags att bege sig mot universitetet för lite pluggande med två ladies. Kom dit runt 11 och körde ända till jag började dagens arbete som ledsagare. Åkte därifrån vid 17 efter en promenad och matshopping för hennes del. Sen tog jag mig dit med bil själv efteråt, för att jag kände mig förtjänt av chips och dipp och Alex va sugen på Fazers blå... =) Parkeringen var sjukt full, men jag tog mig igenom affären på 10 minuter ändå, mäkta imponerande!!
***
Vi åt en fantastiskt god middag, a´la Kronfågel DELi - fetaost och örtkryddad kycklingfilé. Rekommenderas varmt! Till det blev det HOT Bearnaise med tomat och chilismak. Och HOT var den... Hehehe... Och så fullkornscouscous och vitkålssallad. Mycket gott alltså. Var osäkra på kombinationen, men det behövde vi minsann inte vara (man får va glad för det lilla).
***
Nej nu ni. Nu är det snart dags att inta soffläge för att först se första avsnittet av Vampire Diaries för säsongen. Efter det ser vi på Let´s Dance efter att ha pausat programmet en timme. Bara att spola förbi reklamen sen! Jahooo!!!
***
Trevlig kväll på er!!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nettizz

Skitsnygg design!!!!



Kram kram <3

Postat av: Tess

Tack! Grymt nöjd. =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback