Men tjena...

Eller hur att jag pallade med träning idag. Nä. Den där powernapen bestod av lite slumrande i 40 minuter ungefär. Sen dess har jag mött Alex efter hans jobb och passade på att handla, haft en halv svimningsattack, troligen pga blodtrycksfall precis vid matlagningen och sen bara pallat med att sitta i soffan. Hoppas bara att jag fått med mig tillräckligt med kunskap inför tentan nu...

***
Ni kan väl hålla era tummar för mig imorgon, säg... mellan 8.15 och 10.30 ungefär? Då lär jag vara klar...

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nettizz

jag tänker stenhårt på dig... Hoppas det går/gick bra!!



Kram kram

Postat av: annelii

Samma här!!! (o glöm inte mellanmålen mellan målen;))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback