Fullt upp!

Jag har haft en hel del att stå i ett tag. Men nu börjar skolarbetet att bli klart. Ska kanske slipas lite, men det är inte mycket... hoppas jag iallafall. Håller på och försöker styra upp ekonomin samtidigt, vilket inte är helt enkelt. Men det brukar alltid ordna sig till slut, så det gör det nog nu också. =)

***
I förrgår kväll var det fullmåne och alldeles klart på himlen, så då passade vi på att ta med kameran ut på en tur. Iskallt, men det blev en del okej bilder om jag får säga det själv. Här är några:
***
Sen måste jag bara delge er lite miffobilder av våran miffokatt Pixie... Hon ser ut som ett fläsko, men det är hon inte... Ser liksom inte klokt ut, tycker iallafall vi som ägare då. =)
***
Ser ni den mörka pricken på hennes mage? Det är en bit mat som Alex kastade på henne, men det märkte hon inte ens. Sen satt den kvar när hon reste sig, den ramlade inte ner på golvet förrän efter ett antal steg... Det såg helt sjukt ut faktiskt. Tur man har djur så man får garva en massa varje dag. =)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nettizz

haha, fläsko? Det var en underdrift om jag får säga mitt. Men hur gosig ser hon inte ut då?? Man får bara lust och mölja ner hela ansiktet i det där burret!! Sen tycker jag det är rätt att husdjuren står för en hel del skämt i hushållet. Jag menar, ni har ju ingen aning om hur ofta de skrattar åt er heller? T.ex. när de ska in på lådan efter att någon av er varit inne där läänge.. Kissarna kanske dör varje gång.."Jaha, nu har de ätit bönor igen. De lär sig aldrig" typ.. Nej, det var oerhört låg kvalite på min humor idag, känner jag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback