Pluggdags och yrskallighet

Har precis hämtat kurslitteraturen som jag ska använda inför tentan den 20 augusti. Konstaterar återigen att det är en maffig kurs jag ska tentera av... så det är väl bara att koppla tyglarna och dra igång snart. Tänkte börja läsa lite i taget och sen tokplugga om en sådär fyra veckor. Det går fort med tiden kan man säga. Ja, det är den Juridiska översiktskursen jag ska klara nu. Så att jag kan läsa Rättsvetenskap C i höst. (Så känns det just nu iaf... får väl se om jag hinner ångra mig några gånger till innan jag måste bestämma mig, men hur som helst ska jag klara JÖK:en!)

***
Lämnade blod idag och som alltid så påverkades jag ganska kraftigt av det. Men eftersom det är kvavt och varmt så blev det ännu lite värre än vanligt. Men jag hällde i mig Resorb och nu känns det något bättre, även om andfåddheten fortfarande sitter i. Det är okej, inget konstigt med det. Däremot var det ingen höjdare att va yr, ha ben som spaghetti och illamående... Så man får va nöjd tycker jag!
***
Nej... balkonghäng vore nog nåt... Hej

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback