Plugget

Det slipas för fullt. Det klipps, klistras, raderas och läggs till. Snart dags att tänka till också. Jag pratar om B-uppsatsen som jag och mina vapendragare på kursen håller på och skriver just nu. Sista handledningstillfället var idag. Vi fick tänka tvärtom efter det, men det mesta är fixat. Känns rätt okej. Den är tänkt att vara klar på fredag och på måndag ska den lämnas in för opponering. Samtidigt börjar det bli dags att tänka på kvällskursen och nästa delkurs kurslitteratur. Dela böcker känns som ett bra alternativ om jag får säga det själv. Många tjocka historier som antagligen kostar massor att införskaffa... Så det är dags att börja söka med ficklampa efter alla dessa böcker. =)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: annelii

heja heja:) Lycka te med uppsatsen! Stor kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback