Laxagne och FinnCrisp

Nu är det så att dagarna är så fullbokade att vi inte ens hinner laga mat varje dag. Så idag tillagades först middagen för idag och nu står även en laxagne i ugnen. Ja, laxagne är nåt nytt påhitt som jag kommit på. Tillsammans med Alex då. Laxagne är lasagne med lax och spenat. Så kan man säga ungefär. Busenkelt och supergott!

***
För övrigt är jag hungrig... eller nåt. Magen känner sig hungrig i alla fall. Mycket märkligt. Jag tror jag tar en stund framför TV:n med några chilinötter eller salta pinnar då. Fast en FinnCrisp med en bit ost på är nog bättre, till att börja med i alla fall. =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback