1 maj: Dag 8 - shopping på Maerua Mall

En del butiker hade stängt idag, eftersom det är workers day. Men vi handlade matvaror och sånt, äntligen fick jag tag på Gladpack! Superspar är en riktigt bra affär och jag hittade faktiskt FinnCrisp där. Helt underbart! Och så hade de smarta halva brödförpackningar för oss som är ensamma. Jag fick slänga halva brödpaketet igår för det hade börjat mögla. Finns inte så mycket plats i frysen, så det alternativet är inte heller tänkbart. Vilket är synd, för man sparar ju en del bara på det.

Eftersom vi skulle gå inne i en galleria så struntade jag i solskydd och jag tror inte det kommer bli några problem med det. Hade inget igår heller, men då var jag ju också mest inne. Det är rätt skönt att slippa det där kletet. Är ju ingen bodylotion-person heller, så det blir ju väldigt ovant. Börjar faktiskt få lite färg nu förresten. Lite... =)

Köpte förresten också lite mer sommarkläder och ett par flipflops, allt för ca 100 kr. Lite lagom sådär. =)

Nu ska jag ge mig på uppsatsen igen. Har en stor kopp rooiiboste bredvid mig, så vi ska tillsammans pusha på lite så jag får skrivet en del.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback