14 maj: Dag 21 - Ledig dag

Hade tänkt börja med intervjuerna idag, men Vicky hade annat för sig, så det blev inget. Istället ringde jag Home Affairs och fick till slut tag på människan jag sökte. Hon sa att jag kanske kunde komma imorgon vid 14, men att jag skulle ringa henne på morgonen. Så jag laddade upp en massa bilder till facebook, samt filmen på lejonjakten. Var inte oroliga - inga djur blev dödade under filmen.

Såg färdigt säsong tre av The Vampire Diaries med Hanna på kvällen, men blev störda när vi hade tio minuter kvar av sista avsnittet... Det kan bli så ibland. Så vi fick pausa och kolla färdigt sen. 10-dagarsresan till Botswana och Zimbabwe är bokad och betald, känns kul! Så på fredag 03 är det dags att sätta sig i minibussen och börja resan.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback