7 maj: Dag 14 - Crafts Centre

Idag var jag i stan och letade efter Crafts centre. Hittade det till slut och lyckades bli kär i det mesta. Köpte bara två smågrejer dock. De finns på bilden ovan. Ett armband och en liten portmonnä till alla (jävla) mynt.

Men lugn svärfar! Jag har också pluggat idag. (Alex berättade om din oro över min uppsats. Skojsar bara lite.) Det tog mig i alla fall hela eftermiddagen att göra det jag gjorde. Har gått ganska mycket, fram och tillbaka, in i butiker, ut ur dem ungefär lika snabbt, provat lite grejer, inget jag ville ha. Så en rätt billig tripp ändå.

Fixade till lite käk när jag kom hem och insåg att jag inte ätit nåt på 6 timmar. Det blev tunn biff med råstekt sötpotatis och lök. Supergott!

Nu hoppas jag att morgondagen blir som planerat, nämligen att jag kan ta en promenad i Katutura med V och finslipa intervjuguiden med L. Det blir nog bra.


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback